نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ و ساعت بازی تراکتور و آلومینیوم در لیگ برتر | دعوای همسایه‌ها

  • کد خبر: ۲۲۰۵۷۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی تراکتور و آلومینیوم در لیگ برتر | دعوای همسایه‌ها
تیم‌های فوتبال تراکتور و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

شهرآرانیوز: تیم‌های فوتبال تراکتور و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳) در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند. تراکتور که چند روز پیش در بازی معوقه خودش مقابل سپاهان با تساوی بدون گل متوقف شده بود، حالا امیدوار است با ارائه یک نمایش خوب دیگر، یک قدم به صدر جدول نزدیک‌تر شود. شاگردان پاکو خمز در هفته‌های اخیر به ثبات نسبی رسیده‌اند و حالا پرشور‌ها منتظر لغزش سرخابی‌های پایتخت هستند تا جای ایشان را بگیرند.

تراکتور در هفته‌های آینده یک بازی مستقیم را با استقلال برگزار می‌کند و همین اصلی‌ترین اتفاق برای جبران فاصله کنونی آن‌ها تا صدر است.

با این‌همه قرمز‌های شهر تبریز در بازی با آلومینیوم چند نگرانی بزرگ خواهند داشت. اول اینکه شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان ملی‌پوش این تیم، به‌خاطر کارت زردی که در بازی قبلی این تیم دریافت کرده، مسابقه حساس این هفته تیمش مقابل آلومینیوم را از دست داده است.

نکته دوم به آمار فوق‌العاده اراکی‌ها در تبریز برمی‌گردد. تراکتور هیچ‌گاه در تبریز موفق به شکست آلومینیوم نشده و بدتر اینکه حتی نتوانسته دروازه این تیم را باز کند. ۲ دیدار از ۳ مسابقه برگزار شده بین ۲ تیم در تبریز با برتری ایرالکو به پایان رسیده و یک بار هم نتیجه بدون گل بوده است.

تراکتوری‌ها در بازی رفت، ۴ بر صفر آلومینیوم را از پیش رو برداشتند و حالا به دنبال رقم‌زدن یک نتیجه مشابه هستند تا خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. در حال حاضر تراکتور با ۳۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و آلومینیوم با ۲۹ امتیاز تیم چهارم جدول است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرجی
Germany
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
0
2
تراکتور ۴
آلمنیوم۰
فرجی
Germany
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
0
0
تراکتور ۴
آلمنیوم۰
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->